News

Chic si tare


Apres avoir citit testul lui Sorin Grumazescu cu frumosul C4 by Loeb (de care v-am privat in egoismul meu, cu toate ca l-am condus cateva ore) m-am gandit ca lumea ar vrea sa stie ce ne pregateste Citroen. Ei bine, Loeb – masina, va fi in curand detronata de DS3-ul Racing Limited Edition. Acesta va fi prezentat la Geneva si e imbracat intr-un deux-piece gri-portocaliu, genial dupa parerea mea. Cu toate ca preturile nu au fost date publicitatii, cele 1.000 de modele (pe care Citroen le va comericializa dupa modelul Loeb, cu placuta ce atesta provenienta masinii) ar putea sa coste undeva la 23-24.000 euro bucata – avand in vedere ca pe configuratorul francez un DS3 cu motor de 152 de cai se vinde cu 20.000 euro.

Revenind la seria limitata DS3 Racing, aceasta este propulsata de o motorizare pe benzina, THP, dusa in 200 de cai si 275 Nm cuplu. Suspensiile sunt cu totul noi, masina fiind coborata cu 15 mm si latita cu 30. Caroseria sta pe jante de 18, iar in spate discurile sunt ventilate.

Standard

Lasă un comentariu