News

DS3 – impresii la cald


Aseara am participat la lansarea in Romania a celui mai nou produs Citroen, micul si foarte fancy-ul DS3. Evenimentul a avut loc in Bamboo si a fost insotit de o prezentare Anti Retro by Catalin Botezatu. Printre participantii la eveniment s-au numarat Dani si Daniela Crudu, Oana si Catinca Roman sau frumoasele postului Acasa, Dana Rogoz si Laura Cosoi.

Am vazut masina, am atins-o si am accelerat-o pe loc… Frumoasa maica, frumoasa… Inca nu stiu daca are ce-i trebuie ca sa-l invinga pe MINI (in afara de pretul inferior pentru o motorizare ceva mai puternica), insa stiu cu siguranta ca e ceva mai aratoasa si mai kinki decat Audi A1. Turbo-ul de 156 CP Sport Chic are niste scaune foarte frumoase, in care stai foarte misto. Chiar daca e preluat in mare parte de la C3, bordul se incadreaza perfect in peisaj. E simplu si usor de folosit, iar volanul mi se pare foarte tare. Aparent, are o priza buna si e tesit in partea de jos ca pe modelele sport de top. Acceleratia suna genial… Portbagajul e generos si el, ca si spatiul in fata, de altfel… imi pare rau ca parbrizul Zenith nu si-a gasit drumul inspre DS3… ar fi fost o mare treaba…

Mai multe informatii cand o fi vremea de test… cam intr-o luna, doua asa… intre timp, stay tuned pentru ca urmeaza un test de cursa lunga cu C4 by Loeb si o proba de foc pentru noul C3…

photo by: Rally Art

Standard

Lasă un răspuns

