In garaj, News, Voyeuristic vorbind

Leapsa – masinile din curtea mea (ipotetic vorbind)


Recunosc, in ultima vreme am fost un sconcs… nu am mai scris nimic pe blog. Asta nu inseamna ca am stat cuminte si ca nu coc ceva. In asteptarea rapoartelor de test drive cu doua Citroen-uri noi noute, bunul meu prieten Sorin Grumazescu m-a lovit cu o leapsa tare interesanta. Ipotetic vorbind, desigur, iata masinile din curtea mea.

Inainte de a incepe, va previn, aici nu veti gasi nimic out of the ordinary… ci masini simple sau, ma rog, comune, pe care sper sa le pot conduce someday in regie proprie. Ordinea nu este importanta…

Citroen C3 si Citroen DS3 – Sunt fan Citroen de multi ani si am invatat sa accept Marca cu bune si cu rele. Noul C3, echipat cu o motorizare fasneata, este tot ce ai nevoie pentru a te deplasa in deplina siguranta si armonie prin oras, dar si in afara lui. Parbrizul Zenith este genial si iti ofera o noua perspectiva asupra lumii inconjuratoare. DS3 aduce show-ul si-l tinteste in sosea. E o pata de culoare in clasa si echipat cu motorul de 152 de cai, e aproape la fel de bun ca un MINI…

BMW Seria 1 – Cine-a zis ca sufletul si inima imi bat frantuzeste, iar mintea imi gandeste nemteste mare dreptate a avut. Iubesc Seria 1 pentru cum arata si cum se misca. E una dintre masinile care chiar si la sapte ani dupa lansare sfideaza conventiile clasei.

Range Rover Sport – Diesel si portocaliu. Asta ar fi combinatia ideala pentru Range-ul meu. Rar am vazut o masina care sa se descurce atat de bine si pe sosea, dar si in creierii muntilor. E accesoriul de lifestyle perfect. Te duce de la Opera direct la schi, fara sa te oblige sa renunti la costum.

Porsche Cayenne Hybrid – Sa spunem ca imi plac provocarile si agreez „anomaliile”. Mi-as cumpara masina asta din respect pentru mine si pentru mediu. La volanul ei nu esti obligat sa renunti la performante pentru a fi eco. Consuma mai putin carburant, emite mai putine noxe si, in mare parte, poate fi reciclata.

SAAB 9-5 – Cuvintele sunt de prisos, nu?

Fiat 500C – Asta ar fi masina mea de zi cu zi daca as fi un milionar excentric. Usor de parcat si de condus, masina asta culege zambete si ovatii la tot pasul. In plus, ca om de afaceri ai nevoie de libertate de miscare… Masina asta iti da mult mai mult decat atat.

Ferrari California – O masina perfecta pentru duminica. Ai nevoie de curaj pentru a fabrica o masina de acest gen si de si mai mult curaj pentru a o vinde. Sunt convins ca si asta e una din „anomaliile” ce vor face istorie.

Mercedes GLK – Recunosc, aparitia masinii in Sex and the City m-a inspirat… Sunt un fraierica, ce sa zic…

Bentley Continental GTC – Il vad ca pe una dintre cele mai reusite imbinari ale luxului, traditiei si design-ului.

Porsche 911 Targa – In el traiesti aceleasi senzatii sau, ma rog, aproape aceleasi senzatii ca intr-un cabrio fara sa parasesti istoria si traditia Porsche – doua dintre motivele pentru care ti-ai luat masina asta in the first place.

Sper sa nu fii uitat ceva… Ba da, am uitat… Lancia Fulvia, Citroen DS19, Jeep Wrangler, Ford Capri, MINI Cooper Countryman…

Standard

3 gânduri despre „Leapsa – masinile din curtea mea (ipotetic vorbind)

Lasă un răspuns

