In garaj, Uncategorized

40 de minute cu 308 CC


In mod normal as fi trecut cu vederea asa o intalnire scurta, insa 308 CC m-a impresionat atat de tare incat am considerat ca un preview pana la un test cuprinzator is in order… Iata cateva notite legate de cel mai nou CC Peugeot…

Cred ca precizarile legate de design sunt de prisos, masina arata genial, mai ales din spate, unde avem un deflector gigant ce te duce cu gandul in WTCC sau WRC… Am gasit la 308 CC o dotare pe care am apreciat-o foarte mult la 307 CC… luneta arcuita si avansata. Locurile din spate beneficiaza de un spatiu destul de limitat si de putina lumina venita pe geamurile laterale spate, astfel ca, atunci cand masina este capotata, luneta vine peste capul pasagerilor oferindu-le acestora „aerul” de care au nevoie.

Am avut la dispozitie motorizarea de 156 CP, deosebit de silentioasa, chiar si cu acoperisul coborat. Decapotarea se realizeaza destul de rapid si nu este deloc zgomotoasa, iar masina arata la fel de bine cu sau fara acoperis. Interiorul nu aduce nimic suprinzator, din punct de vedere estetic. Plansa de bord este transplantata direct de pe 308-ul normal, iar scaunele ar putea oferi ceva mai mult suport lateral. Modelul testat vine echipat cu „esarfe” calduroase pentru toti cei patru pasageri – gaselnita implementata de Mercedes pe SLK. Pe cat de SF ar parea, aceasta dotare este pur si simplu brilianta. Aceasta, si un sistem de climatizare performant, iti permit sa te bucuri mult mai mult de masina ta, in orice anotimp. Pozitia la volan este practic identica cu cea din 308, ceea ce mie mi se pare foarte bine, iar bordul imbracat in piele iti da o senzatie de lux si eleganta. Totusi, gurile de ventilatie sunt cam greu de accesat daca ai 1.80 metri inaltime si ti-ai pregatit o pozitie de condus sportiva. Trebuie sa ai mare grija cu partea din spate atunci cand manevrezi masina, pentru ca vizibilitatea in luneta este destul de limitata.

Acceleratia se intampla liniar si fara smucituri sau derapaj, asta intr-o exploatare normala, iar cutia de viteze lucreaza destul de bine, desi pare putin fragila la prima atingere. Facand o comparatie intre o cutie de Peugeot din 2005 si aceasta,lucrurile stau total diferit in ceea ce priveste miscarile schimbatorului, dar si distribuirea treptelor in cutie. Suspensia sport este destul de rigida, dar confortabila in acelasi timp. Aici se remarca o departare fata de compactele fratelui Citroen, recunoscute pentru puntea spate zgomotoasa.

Anunțuri
Standard

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s