Voyeuristic vorbind

Niste raspunsuri…


Nu stiu de ce, dar de la o vreme m-am cam desobisnuit de citit bloguri, poate din dorinta de a mai castiga ceva timp in lupta cu alter ego-ul meu profesional sau poate pentru ca tind sa-mi privesc blogul ca pe o agenda ascunsa sub pat si as vrea ca toata lumea sa faca asta… Astazi am deschis cu emotii blogul Mihaelei, de care sunt iremediabil indragostit de cand am cunoscut-o si i-am luat un interviu scurt pentru AutoExpert. N-a mai scris nimic de ceva vreme, dar unul dintre posturile ei m-a pus pe ganduri si am de gand sa-i raspund pe indelete la fiecare intrebare…

1. Când ai simțit că părinții tăi au fost cu adevărat mândri de tine?

Hmm… Tata, nu stiu, dar mama mi-o spune constant.

2. Pe cine ai dezamăgit cel mai tare?

Pe mine…

3. Care este cel mai frumos vis pe care l-ai pierdut pe drum ?

Hmmm… sunt atat de multe si, din pacate, unul mai superficial decat celalalt…

4. La ce ești cel mai bun, ce știi să faci mai bine decât toți oamenii pe care-i cunoști personal?

Sa fiu eu… stiu, nu se pune… Sa scriu despre ceva ce-mi place si sa apreciez o masina care-mi place.

5. Cine e iubirea vieții tale?

Deocamdata o caut, sper sa o gasesc… Dar chiar si atunci cand o voi gasi si ne vom bucura impreuna, nu o sa incetez sa-mi iubesc parintii pentru ca mi-au dat viata si viata pentru ca-mi permite sa traiesc cu adevarat…

6. Ce funcționează cel mai puțin bine în relația ta?

Comunicarea… E usor sa vorbesti, dar foarte greu sa comunici.

7. Ce crezi că e cel mai enervant la tine, în ochii celor dragi?

Incapatanarea…

8. Care a fost cel mai erotic moment din viața ta în doi?

Primul „Te iubesc” spus din toata inima…

9. Cine a avut cel mai perfect trup cu care ai făcut sex (dragoste..)?

Toate au avut ceva perfect… Una sanii, alta buzele, alta degetele…

10. Care e lucrul cel mai groaznic pe care l-ai face pentru bani ?

Hmm… nu stiu… Sex… Prostitutie…

11. Care crezi că e cea mai importantă calitate pe care ai moștenit-o de la părinții tai?

Omenia…

12. Când ai simțit că ai arătat cel mai bine din toata viața ta?

Prima data cand am facut sex…Dupa m-am simtit ca si cand lumea ar fi fost a mea si ma iubeste…

13. Care e cel mai prost om pe care-l cunoști?

Il vad in fiecare dimineata in oglinda…

14. Care e sunetul care te enervează cel mai tare?

Claxonul masinii…

15. La ce eveniment din viața ta ai fost cel mai emoționat (emoționată)?

Cand mi-am vazut prima data desenele la televizor… Am si uitat ca eram langa ele…

16. Care ar fi singurul lucru pe care ţi-ar plăcea să-l furi (fiind singura șansă de a-l avea…)?

Un BMW Seria 1… Dragostea nu o poti fura… Asta mi-as dori acum, dragoste.

17. Cu cine ai avut cea mai proastă experiență sexuală din viață?

Cu cineva care-mi spunea din 3 in 3 secunde „Doamne, ce ochi frumosi ai…” Mi-a „secerat” elanul si n-a mai fost chip de revenire…

18. Care a fost cel mai stânjenitor moment din viața ta?

Cand am participat la un eveniment important, la care am si luat cuvantul, in pantaloni de stofa, pantofi si sosete albe… M-am schimbat in masina si de emotii am uitat sa incalt sosetele potrivite…

19. În faţa cui te simți cel mai pierdut, emoționat, blocat?

In fata unei Ea si in cea a sefului meu…

20. Care e cea mai erotică aromă pe care ai simțit-o vreodată?

Era odata o fata care mirosea superb dimineata, cand se trezea… Nu stiu a ce mirosea, dar o era atat de frumos…

21. Când ti-a fost cel mai greu să spui adevărul?

Nu-mi aduc aminte… Probabil atunci cand ar fi durut…

22. Cine e persoana cu care ai vrea cel mai tare să ai o aventură (one night stand…)?

Prietena mea cea mai buna:))

23. Ce-ai vrea să schimbi cel mai tare în viața ta?

Cred ca tot… Masina, casa, hainele, locul de munca… As vrea sa incep o viata noua, de la zero… sa renasc

24. Cu cine vorbești cel mai des despre sex?

Cu prietena mea cea mai buna…

25. Care e cea mai proastă scuză pe care ai folosit-o vreodată?

Am ramas blocat in casa…

26. Ce nu i-ai putea ierta niciodată omului pe care-l iubești?

Tradarea… cred… Sunt genul de om care discuta problemele pe care le are si astept aceeasi sinceritate… Cand ceva nu merge vorbele sunt cea mai scurta cale inspre rezolvare.

27. Ce calitate a jumătății tale de viață îţi este cea mai dragă?

28. Care a fost jucăria ta preferată în copilărie?

Un urs mic de plus de-o varsta cu mine… Il mai am si azi…

29. Care ţi se pare cea mai seducătoare ipostaza a ta?

Gura inchisa si ochii deschisi…:))

30. Pe cine te bazezi dacă ţi se întâmplă o nenorocire?

Pe mama si pe prietena mea cea mai buna… always…

31. Care a fost cel mai bun sfat pe care nu l-ai urmat?

„Nu-ti cumpara masina!”

32. Pe cine simți cel mai tare nevoia să protejezi?

Pe mama, pe mine…

33. Care e cea mai mare fantezie sexuală a ta?

Momentan sex on the beach… maine poate ca va fi altceva…

34. Care e domeniul despre care ai vrea să știi cel mai mult?

Ieri au fost masinile si presa, astazi sunt relatiile publice si comunicarea… maine as vrea sa invat despre cum sa-mi cresc copilasii.

35. Cine-ţi lipsește cel mai tare în acest moment?

Tata..

36. În ce privință crezi că ești cel mai puțin înțeles?

Nimeni nu intelege ce inseamna saturatia si rutina…

37. Care e cel mai bun lucru de făcut după sex?

Inca un pahar de vin si o imbratisare… doua… trei… cat o noapte intreaga

38. Care e cel mai frumos cuvânt din limba ta?

Dorinta…

39. Unde te simți cel mai în siguranță?

Acasa… La Fagaras…

40. Care a fost cel mai bizar loc în care ai făcut amor?

In masina… In lift…

41. Care a fost cel mai frumos compliment ce ţi s-a făcut vreodată?

„N-ai fi crezut ca esti atat de dragut, nu?” si a venit din partea unui barbat:))

42. Care e persoana care te face să râzi, să te simți relaxat?

Prietena mea cea mai buna, Mihaela:)) Mihaela, lenjeria intima si cola ar trebui sa fie drepturi fundamentale ale omului…

43. Pentru ce te rogi cel mai des?

Acum, pentru sanatatea mea si alor mei…

44. Pentru cine din viața ta crezi că ești sau ai fost cel mai bun partener de sex?

Cred ca pentru nimeni…

45. Cine te-a influențat cel mai mult până acum?

M-am lasat influentat de multi oameni. Vazand-o pe Nina Bratfalean cum lucreaza m-a facut sa-mi doresc sa lucrez in PR, vazand-o pe colega mea, Roxana, cat de mult isi iubeste familia, ma face sa-mi doresc sa muncesc pentru familia pe care sper sa o am one day…

46. Care a fost primul tău vis împlinit?

Primu vis major… masina…

47. În ce an al vieții tale ai simțit că te-ai schimbat cel mai mult?

numarul 22 a fost decisiv…

48. Care a fost cel mai îndrăzneț lucru pe care l-ai făcut (sau l-ai face) cu o persoana de același sex cu tine?

Sunt un om care experimenteaza si ii multumesc vietii (si eroilor din `89) pentru dreptul asta…

49. Ce invenție din acest secol crezi ca are cel mai mare impact în viața ta?

Nu stiu, nu m-am gandit niciodata…

50. Care a fost cel mai romantic moment din viața ta? Iar dacă n-a fost, cum ar arăta el?

O mana cautandu-ma dimineata prin pat… exact la timp pentru un rasarit superb privit in doi…

Standard

Lasă un răspuns

