Niste povesti

Buna dimineata


E deja ora 12, dar tumultul New York-ului nu ajunge atat de sus… Vantul da fiori draperiilor negre alese pe spranceana de David Rockwell. In boxeri si camasa, cu o pereche de ochelari de soare vintage la ochi si o tigare virgina in mana stanga, El isi contureaza tatuajul de pe incheietura mainii drepte. Sta intr-un picior, sprijinit de balustrada terasei si priveste inspre Empire… Pe fundal se aude Doris Day, cantand Teacher`s Pet… Se intoarce inspre intrarea in camera, isi ia paharul cu lapte de pe jos si intra in pasi de dans. Ea sta intinsa in pat si il priveste complice. Se ridica si il invita la dans… se prostesc putin apoi ii ia tigara din mana si pleaca… Si-o aprinde si se aseaza pe un fotoliu. E goala, dar se misca cu o naturalete desavarsita, ca si cum ar fi cea mai bine imbracata femeie din lume… Isi incruciseaza picioarele si se aseaza pe covor in fata ei… Ii ia usor in mana piciorul stang si-l saruta… Trage din tigare si se uita in tavan… Isi ia avant si se ridica… Ii pune tigarea in gura si-si strange rapid hainele… pana sa se ridice de jos fata a si fugit, lasand in urma doar aroma unui parfum Chopard… Wish…

„Nu pot sa cred ca ne intalnim la New York. Ti-am lasat zeci de mesaje in ultima luna. Lucrez in Londra, la revista asta si vreau sa scriu un articol despre tine.” Cam asa a inceput, intr-o engleza perfecta, aseara, totul… A continuat cu un cocktail si o bere, cu discutii interminabile despre masini, motoare si arta contemporana, cu nachos si multe rasete.

„Ar trebui sa stii ca nu-mi place sa dau interviuri. Nu sunt interesant si nici sociabil. De fapt nu-mi place sa fiu abordat de femei necunoscute. ” … „Atunci hai sa ne cunoastem, dau un gin…” Zambeste si se urca in lift lasand-o balta in holul hotelului. Ajunge la usa camerei si se sprijina de tocul ei prinvind liftul pe sub ochelari… Se deschide dupa cateva minute si ea paseste usor pe mocheta de pe hol… in mana dreapta are o sticla de Jack si in cea stanga doua pahare… „Dupa dumneavoastra. Promit sa fiu rapida si concisa…” Se da din usa, o lasa sa intre…

Se dezbraca de camasa si se intinde cu totul pe covor punandu-si mainile pe piept. Ofteaza si isi spune „d`asta urasti tu interviurile… nu-ti poti tine nici gura si nici slitul inchise”… In cap ii suna, de cand s-a trantit usa, o singura intrebare: „Cand i-ai spus mamei tale ca o iubesti ultima oara?” Inchide ochii… „Hmm… da` oare ea cand mi-a spus mie” Se indinte dupa telefonul aruncat pe podea si scrie un sms… Sterge ecranul cu degetul mare si inchide aplicatia.

„Cand i-ai spus mamei tale ca o iubesti ultima oara?” … „Credeam ca dupa sex pasul firesc ar fi tigarea sau cel putin un dus… nu o intrebare”… „Raspunde-mi”… „Avem o relatie complicata. N-am mai vorbit cu ei de peste 4 ani. Nici nu mai stiu ce mai fac. Mama nu e de acord cu rebeliunea, iar tata… si-a refacut viata departe de tara, il vad o data la doi ani…Amandoi si-ar fi dorit sa ma intorc acasa dupa facultate, dar eu am avut alte planuri… si inca am… Oficial, ii spun tot timpul ca o iubesc, vorbim zilnic…”

Linistea e intrerupta de soneria telefonului. Pe moment nu reactioneaza, dar imediat ce realizeaza ca-l cauta cineva sare ca ars si raspunde entuziasmat… „Credeam ca nu o sa mai plece. Gata? Hai la masa… avem cumparaturi de facut… prima oprire Bergdorf Goodman”… „Cristoase… ”… „Ma gandesc la o geanta noua pentru tine… Poate o Prada, albastra cu dungulitele rosii… Hai, dus si imbracarea…”… „Ma gandeam la ai mei”… „Din nou? Asta e semn ca ar trebui sa-i suni. Pe JJ ai putea chiar sa-l vizitezi. South Hampton e la 40 de minute de aici…”… „Mai bine nu. Am avut un moment de ratacire…Cobor in 10…”

Se ridica isi termina laptele si-si arunca ochelarii pe pat. Calca greu, dar rapid si talpile i se lipesc de parchet… Se dezbraca agatandu-si boxerii in cuierul de pe hol… Ajunge in fata oglinzii si se lipeste cu spatele de perete ca si cand s-ar masura din cap pana in picioare… „Cum de nu ti-am vazut tatuajele pana acum?”… „Pai acum 3 ore ne-am cunoscut…” … „Ah, da… Ce simbolizeaza?”… „Corpul tau e o panza ce abia asteapta sa fie desenata… Nimic… Cand imi doresc ceva imi iau inima in dinti si obtin… Semnul pacii de pe incheietura mi l-am facut la 18 ani, iar versurile de pe antebrat sunt dintr-o poezie pe care bunica mi-o recita inainte de culcare. Restul sunt detalii”…

Standard

Lasă un răspuns

