In garaj

ix35 – Day 1


Tocmai ce-am inchis, pentru ultima data pe ziua de azi, portiera ix35-ului pe care il voi conduce cateva zile. Am parcurs 300 de kilometri astazi si nu ma simt obosit, ba chiar stau pe geam si ma uit la ea cu gandul ca as mai putea da o tura de oras, asa ca sa dorm mai bine si mai linistit. Este una dintre cele mai aratoase SUV-uri pe care le-am vazut pana acum si mi se pare atat de vie incat am hotarat sa o personalizez… e un punker cu mohawk verde brotacel, care asculta Carmen inainte de culcare si, pe sustache, bea o apa plata cu lamaie si gheata… Pe strada e senzationala si nu ma refer la comportamentul ei rutier ci la cum interactioneaza cu publicul. Nu e deloc subtila si ridica proteze de pe jos la fiecare pas… oamenii o arata cu degetul, zbiara dupa ea  sau, in benzinarie, fac ocol pe la pompa 1, desi au alimentat la 8, doar pentru a o vedea mai bine. Arata foarte bine vazuta de la etajul 2, imi place capota si farurile sunt geniale… jantele se potrivesc perfect, ca si manerele usilor de alftel.

Pacat ca unele materiale de la interior nu prea sunt cum ar trebui… in sensul in care par destul de ieftine… Sper ca maine sa-mi induca alta senzatie. Imi pun starea de azi in seama CR-V-ului cu care m-am delectat saptamana asta; super calitate la interior, super tinuta de drum, super modularitate… ce mai, super masina. Revenind la ix35, imi place mult cheia de acces la interior – e similara cu cea de pe Audi A4/A5/Q5, dar nu sunt impresionat de pielea ecologica. Adica apreciez ca n-au taiat oamenii vaci, pisici, caini pentru a confectiona interiorul, dar volanul parca e imbracat in musama…

Are o motorizare diesel de 180 de cai si 2 litri, care chiar m-a impresionat. E fasneata, indiferent ca vorbim despre depasiri sau plecat de pe loc si, in acelasi timp, nu foarte gurmanda – despre consum o sa va vorbesc maine, imediat ce ma dezmeticesc. M-am obisnuit imediat cu ea si-mi place ca are un bord extravagant, dar usor de inteles si utilizat. Singura treaba care-mi displace e amplasarea ecranului de pe consola centrala. Il simt departe de campul meu vizual si mult dat pe spate… Parca simt nevoia sa ma imburic dupa el… ca sa citesc ce zice:)) In schimb, sunt incantat de spatiile de depozitare si de existenta mufelor de auxiliar… Sistemul audio nu e unul foarte scump, dar se aude bine… foarte bine as putea spune…

Cam atat pentru prima zi… Maine revin cu detalii… 60% stiu ce-mi doresc sa gasesc sub brad, de Craciun…

Standard

Lasă un răspuns

