In garaj

Concluzie…


25.000 euro mi se pare un pret mai mult decat corect… Da, unele materiale de la interior nu sunt tocmai perfecte, insa motorizarea si spatiul interior oferit tind sa inclinde balanta. Unde mai pui ca exteriorul este unul dintre cele mai spectaculoase de pana acum. Echiparea standard pentru masina asta e destul de bogata, iar per total ix35 se comporta mai mult decat bine.

Standard
In garaj

ix35 – Day 3


Cu creierul odihnit am luat drumul Bucurestiului, dupa ce cu o seara inainte ix35 a fost masina oficiala a unei ieseli de burlacite… Trei domnisoare de onoare si o mireasa au apreciat masina si mi-au subliniat niste chestii pe care si eu le constatasem, semn ca nu sunt nici chitibusar si nici nebun… Ce-am apreciat toti? Pai, in primul rand, silentiozitatea si spatiul generos pe care bancheta din spate ti-l ofera chiar si atunci cand in fata ta sade un sofer de 1.80 metri inaltime. Scaunele sunt si ele confortabile si, cel mai important pentru o fata, nu-ti pui poalele in cap cand vrei sa te dai jos dinmasina pentru ca inaltimea lui ix35 este cam cea care trebuie. Mai mult decat atat, o treaba pe care am apreciat-o si eu, nu te lovesti cu piciorul de pragul usii la iesirea din masina…

Trapa e o ivestitie care merita facuta… parerea mea… Ai mai multa lumina in habitaclu si te poti bucura de mult mai mult aer curat atunci cand ea este deschisa. Am realizat asta pe Valea Prahovei, care se prezenta superb dupa o ploaie torentiala… Soseaua aburinda stralucea in bataia soarelui ce tocmai iesea din nori, iar aerul era atat de curat… Am deschis trapa si-am invitat toata petrecerea inauntru… Vantul incepe sa-ti perturbe relaxarea abia pe la 75-80 km/h, cand vei inchide trapa si vei trece din nou pe climatizarea dubla automata. Pana atunci, insa, te poti bucura cu zgomot minimal de tot ce iti aduce asa o dotare…

Ix35 mi-a mai rezervat o supriza majora… consumul… Consumul mediu a levitat in jurul valorii de 8.7 litri, pentru ca la drum intins cei 184 de caluti sa consume doar 6 litri de motorina pentru a parcurge 100 de kilometri. Si asta la mers normal, 100 km la ora in afara localitatii si 80 in interior. Suspensia e setata pentru confort, iar asta se simte in special in cazul drumurilor lungi, care nu sunt deloc obositoare. Asta si pentru ca scaunele sunt foarte comode. Moliciunea suspensiilor te va deranja doar la viteza, cand vei trece peste denivelari cu ceva tangaj sau la franarile bruste, cand botul se va lasa destul de bine in pamant.

Standard