Niste povesti

Familii…


„Cum e familia ta? Niciodata nu vorbesti despre ei, albumele tale nu contin poze cu ei… Esti discret sau ei nu exista?” Isi aprinde tigarea si o priveste in ochi… Se pierde cumva in capruiul lor incercand se gaseasca un raspuns… „Nu-mi place sa imbin munca si viata personala”… trage din tigare si imprastie fumul in cercuri, inspre tavan… „Asta am invatat-o de la tata, care era atat de convins incat isi petrecea si noptile la birou… cu secretara… El cu secretara, mama in pat, singura sau cu o sticla de vin…”… „Secretara? Pai…”… „Parintii mei sunt divortati. Mama locuieste in provincie, in fosta noastra casa, iar tata in Southampton, NY, cu noua lui sotie…”… „Wow… Si atunci de ce toata lumea traia cu impresia ca te-ai ridicat de zero, cand tu se pare ca aveai deja o mica lume la picioare?” Se ridica isi ia geanta de pe pat si se apuca de despachetat… „Imi pare rau, dar nu mai putem continua… Nu imi place sa dau interviuri, desi am avut un vibe bun la inceput… Imi pare rau, chiar nu sunt un subiect… Am auzit ca Pamela Anderson si-o trage iarasi cu Tommy Lee, ia vezi ce- i cu asta…” Se aseaza si ea comod pe marginea patului, picior peste picior, privindu-l gales pe sub sprancene… „Dar eu sunt jurnalist de arta… Nu de scandal…”… „Iarta-mi lipsa de observatie… Ce zici, Van Gogh si-a taiat lobul urechii din dragoste pentru Rachel sau pentru ca era nebun si excentric…”… „Hmm… Cred ca nu trebuie sa-l iubesti pe celalalt mai mult decat pe tine insuti (si se intinde pe pat cu mainile departate). Asadar, din excentricitate si nebunie, nicidecum din dragoste… „Guard this object carefully.” Eu niciodata nu ma privesc ca pe un obiect…”… „Wow… feminista, cine ar fi crezut?” … „Asta venind din partea unui barbat care…”… „Iubeste femeia, desigur…”… Isi ia camasile si se indreapta inspre dulap, il deschide si le aseaza meticulos langa tricouri…

„Sti, nu trebuie sa te rusinezi cu familia ta… Exista toate tipurile de familii in lume. Ai mei au 60 de ani si merg fiecare pe scuterul lui, se iubesc ca-n prima zi si se gandesc sa mai adopte un copil. Se cearta, dar se impaca…  acum se gandesc sa adopte un copil… Iti dai seama, o sa am un frate sau o sora mai mica… si am aproape 30 de ani… Parintii prietenului meu au divortat acum doua zeci de ani, dar anul asta s-au recasatorit… Iti dai seama? Au fost separati doua zeci de ani, dintre care aproape sapte nu si-au vorbit”… „Imi sifonezi patul”… „Iarta-ma”… „Ce-i cu distanta asta?! Vino mai aproape, nu musc… acum…”… Se ridica in fund si aluneca spre capatul patului, prinzandu-l de mana… Il trage mai aproape si ii saruta stomacul, prin camasa… „Te simt putin incordat, cred ca ai nevoie de un masaj de destindere”… „Cred ca interviul tau nu o sa mai aiba loc…”… „Ce interviu, nu mi-ai raspuns niciodata la mesaje… iar eu urasc sa fiu persistenta… Sunt convinsa ca ma vei suna tu…” O ridica brusc si se prinde cu picioarele de mijlocul lui… O sprijina de dulap si ii trage rochia de pe ea rupandu-i doi dintre nasturii de la spate… O musca usor de gat si de sani, iar ea incepe sa geama… Se impinge puternic in perete si apoi cad pe pat… Incepe sa-l sarute usor in timp ce-i descheie camasa… Il musca usor de marul lui Adam si il saruta…

Dupa jumatate de ora amandoi cad lati pe podea… „Eu nu as face niciodata copii cu tine!”… „Nici eu… cu mine… dar imi doresc… sper sa gasesc femeia potrivita.” Se joaca cu degetele pe corpul lui, ajungand de la torace si pana la mijloc, provocandu-i scurte gadilituri… „Nu sunt unul dintre barbatii ce se timoreaza in fata responsabilitatii, dar nu ma vad pregatit… Imi doresc o casa mare, cu multe geamuri, intr-o curte verde, un SUV cu care sa-mi duc cei doi copilasi in vacanta si o mama a copiilor mei…”… „Sotie, adica…” … „Nu. Mama a copiilor mei. Nu ma atrage casatoria… Deloc… De ce sa te formalizezi cand o duci foarte bine si asa. Casatoria aduce doar monotonie…”… „Mai povesteste-mi despre familia ta”… „Nu mai am ce sa-ti povestesc. Din pacate fanteziile mele se opresc aici. Trebuie sa plec… simte-te ca acasa…”… se ridica de pe podea si isi trage pe el o pereche de blugi din dulap… apoi tenisii si camasa… iese pe usa imbracandu-se si fara sa scoata un sunet.

Standard

Un gând despre „Familii…

Lasă un răspuns

