News

Noua Elantra


A trecut ceva vreme de cand am scris ultima data despre o masina pe care sa nu o fi condus… Probabil ca nimic nu mi-a mai parut interesant. Recent am condus ix35-ul si am avut surpriza sa descopar o masina tare de tot, de la echipamente pana la cai, comportament rutier si terminand cu designul absolut superb.


Iata ca astazi incantarea mea se indreapta tot inspre o Hyundai, de data aceasta apartinand clasei compacte. Viitoarea Elantra, prezentata drept Avante la Salonul Auto de la Busan de anul asta, este o masina la fel de surprinzatoare precum ix-ul de care v-am vorbit cu ceva saptmani in urma. E mult mai indrazneata decat suratele ei low-cost si arata mult mai misto la interior. O sa se lupte cu Cruze, Octavia sau Fluence, dar fata de toate are ceva in plus. Sa fie oare farurile sculptate sau alura care chiar aduce a coupe?


Design-ul mi se pare foarte natural si parca totul se invarte in jurul rotilor, parca farurile sunt facute pentru a imbratisa pasajele rotilor, iar capota e facuta pentru a sublinia miscarea acestora. Spatele foarte ridicat e foarte dinamic si ii da o suplete superba caroseriei, iar LED-urile din stopuri n-au fost nicicand mai sexy… M-am indragostit de masina asta…


Prea multe informatii nu exista, dar cu siguranta masina isi va face debutul in varianta europeana la Salonul Auto de la Paris, din toamna asta. Pana atunci stim ca va avea o motorizare GDI de 1.6 litri si, s-ar putea, 138 de cai si o cutie semiautomata noua, cu sase trepte. Cica, in configuratia asta, Elantra ar putea fi cu 10% mai eficienta decat principalii rivali… We shall wait and see…

Standard

Lasă un răspuns

