EDITORIAL, Voyeuristic vorbind

Manifest


Te-ai asezat vreodata in pat cu gandul sa te treziti alt om? Sa inchizi ochii tu si sa-i deschizi in pielea altcuiva? Eu imi doresc asta, in ciuda faptului ca nu mi-e rusine cu mine si nu privesc cu indoiala trecutul. Probabil ca m-am saturat sa fiu eu si sa ma lupt in fiecare zi cu mentalitati de cacat si cu oameni care nu ajung nici la la varful mormanului puturos mentionat anterior. Am nevoie de o gura de aer, de cateva zile departe de mine. Vreau sa vad cum traieste un om normal. M-am plictisit de mine si de ezitarile mele. Vreau sa trec la nivelul urmator pentru ca merit, pentru ca mi-o datorez mie, dar nu am putere si uneori simt ca sunt duplicitar, ca sa nu folosesc un alt cuvant ceva mai alarmant. Cateodata ma trezesc dorindu-mi mai mult si cateodata ma trezesc fara sa-mi doresc nimic – si pentru asta ma urasc.

Asadar, in noaptea asta vreau sa pun capul pe perna linistit si maine sa ma trezesc alt om. Sa ma trezesc mai puternic si mai increzator. Vreau sa ma trezesc in mijlocul unui plan, cu o idee coerenta, vreau sa ma trezesc mai credincios si mai bogdat sufleteste. Oare se poate sa te transformi peste noapte? Ma intreb daca voi putea sterge 23 de ani de concesii si in locul lor sa trasez, in doar cateva ore de somn, o atitudine noua, un om nou, fara a altera partile omului bun. Asta-mi aduce aminte de cineva tare drag mie – un om care mi-a intrat rapid sub piele si la gandul caruia ma trezesc mereu zambind. Mi-a spus intr-o zi ca sunt un om bun, spulberand toate celelalte cuvinte frumoase pe care altii ca el mi le-ar fi spus… Vreau sa-l iau pe omul asta bun de mana si sa-l duc altundeva. Sa-l aduc langa un om puternic si determinat si impreuna cu un altul, ceva mai indraznet sa formam o echipa, o noua echipa.

Poate ca unii dintre voi, cei care citesc postul asta si ma cunosc, sunt contrariati. Radu a fost mereu de gasca si a facut sa fie bine… nu? Pai tocmai asta e problema… M-am saturat sa semnez concesie dupa concesie… acum vreau sa-mi fie mie bine. Simt ca mi-am gasit omul puternic si el spune stop. Gata… Si o spune fara sa fii adormit… Probabil ca era aici, dar era pasiv, cumva observator distant ce avea sa bata in masa inainte ca ultima picatura sa faca paharul sa dea pe afara…

As vrea ca de maine dimineata sa invat sa spun NU si sa-mi cer drepturile fara murmur in voce. Mi-am cunoscut intotdeauna valoarea si am stiut cine sunt, ce pot sa fac si de ce depinde calitatea muncii mele, dar se intampla sa dau la o parte toate astea doar pentru a evita o disputa sau pentru a ajuta pe cineva, care astazi, ieri, saptamana trecuta, mi-a demonstrat ca alegerea mea a fost cea mai proasta. As vrea ca de maine sa ridic capul si mai sus… pentru ca pot si am de ce…

Gata, ma pun la somn… si sper ca maine dimineata sa ma trezesc in pielea altcuiva, dar la fel de aproape de voi…

 

Standard

5 gânduri despre „Manifest

  1. Oana zice:

    Radule, taica, daca m-as culca EU si m-as trezi altcineva, cred ca m-as speria groaznic. As incepe sa haulesc si-as da sa-mi smulg parul din cap, dar n-as reusi sa duc mainile la teasta din cauza manecilor innodate de la camasa. As vrea sa ma dau cu capul de pereti si poate chiar m-as da, dar n-as face buba, pen’ ca peretii ar fi moi si albi. Ce-ti veni, mai, om? Abia incepi sa afli cine esti, dar stii sigur ca ai vrea sa fii altcineva? Maine?! Io votez impotriva. Singura chestie care m-ar putea face sa fiu de-acord cu tine ar fi ca persoana asta noua in care te-ai transforma sa faca soc anafilactic la vederea genericului Sex and the City.

Lasă un răspuns

