News

SLK – cauza sindromului meu bipolar


Intotdeauna, fara exceptie, mi-am sustinut ferm cauza, in ceea ce i-a privit pe cei de la Mercedes. E Classe e de mare caruta (prea grea vizual, patratoasa, o relicva de pe vremea vechilor W124), S-ul mai salveaza din aparente, dar vine G-ul si da definitiv cu mucii in fasole. Singuele Merturi pe care mi le-as dori sunt noul E Coupe, GLK-ul sau absolut minunatul SLK. Din pacate sigur am ramas doar pe primele doua, pentru ca astazi am vazut niste imagini cu noul SLK… si nu stiu ce sa cred… o parte din mine zice da si alta ma sfatuieste sa ma mai gandesc…

A doua generatie SLK aducea destul de mult cu SLR-ul si cand l-am vazut pe SLS, superbul SLS, m-am gandit ca Mercedes o sa ma recucereasca… Well, relatia mea cu Mercedes, relatia mea platonica in care asteptam cu nerabdare sa ma ceara de sofer, se afla intr-un impas, caci SLK-ul nou nu ma prea inspira. Cand am vazut pozele m-a bufnit rasul, pentru ca din fata este o copie aproape fidela a SL-ului, iar spatele este cumva martorul imperecherii dintre un C si un E Coupe…

Imi place interiorul, in schimb, cu toate ca nu inteleg ceasul ala izolat de pe planseul plansei de bord… e so 100 years (and Porsche Cayman) ago… Si daca tot suntem la capitolul placut, nici farurile nu-mi displac si nici incadratura stelei in trei colturi – mi se pare o interpretare retro reusita si, intr-un fel, asta intareste reintoarcerea lui Merc la valorile traditionale mai mult decat design-ul patratos al E-ului/sacrificarea inutila a E-ului.

Va las cu cateva imagini, sustrase de pe carscoop.blogspot.com, si ma reintorc la filmulet. Poate dupa o examinare mai atenta imi voi reconsidera sentimentele fata de aceasta masinuta…

Standard

Lasă un răspuns

