In garaj, News

Niste noutati marca Opel


– Noul Corsa

– Astra Sports Tourer

Cand prietena mea cea mai buna, Mihaela, si-a cumparat Corsa, in 2007, nu mai era nicio masina la fel. Fiesta si Polo erau boring, Ibiza nici ca aparuse, iar 500 sau A1 erau vise indepartate… Dar timpul a trecut si Polo s-a facut frumos, Ibiza si Fabia s-au cizelat, C3 s-a cuplat cu C4 rezultand DS si uite-sa competitia a devenit mult mai acerba. La inceputul anului Opel a facut un pas inspre modernizarea Corsei si a oferit motorizari Euro5, iar asta seara, o mana de jurnalisti romani, a putut admira un Corsa cu totul diferit – o masina descrisa de aceeasi prietena a mea ca un hibrid intre vechea Corsa si Astra. Nici ca se putea mai bine…

Ce vedeti voi in imaginile alaturate este de fapt un varf de gama ca dotari, in echipare Sport si dotat, de pe lista optionalelor, cu pachetul Linea. Acesta consta in cele doua dungi albe ce strabat caroseria si in jantele si capacele oglinzilor laterale asoratate. Pe langa asta, daca tot suntem la capitolul culori, sunt bucuros sa aflu ca pachetul Color Edition a devenit o optiune permanenta, schimbandu-si doar numele in Color Line. Ca o mica nota de subsol, vanzarile acestei editii limitate au totalizat un procentaj de 20% din totalul Corselor comercializate in Germania anul trecut. Eh, ce parere aveti? Si, mai mult de atat, spectacolul colorat se continua si la interior, cu noi tratamente ale plansei de bord si ale scaunelor… asta da sarbatoare. Avem si sistem Start/Stop, volan incalzit, Adaptive Forward Lighting, trapa panoramica sau asistent pentru pornirea in panta.

Preturile pentru noul Corsa incep de la 10.465 euro, pentru 1.2 de 85 CP si au ca limita superioara 22.000 euro, cat costa un OPC de 192 CP.

Dar intalnirea mea cu Corsa a fost pur intamplatoare, pentru ca evenimentul la care am participat impreuna l-a avut sau ar fi trebuit sa-l aiba in prim plan pe Astra Sports Tourer. Astra Sports Tourer este primul station wagon compact in afara de segmentul premium care ofera o functie de pliere a scaunelor cu comanda de la distanta. Aceasta facilitate ergonomica oferita de scaunele spate FlexFold permite marirea capacitatii de incarcare de la 500 la 1.550 de litri, apasand pur si simplu un buton. Acesta elibereaza si coboara automat fiecare sectiune a banchetei rabatabile fractionat 60/40. Nu mai este necesar sa inconjurati autovehiculul pentru a cobori separat fiecare spatar. Inginerii Opel au proiectat, de asemenea, sistemul sa functioneze fara sa trebuiasca sa indepartati mai intai centurile de siguranta de pe spatar. Cu spatarele pliate, podeaua de incarcare se extinde pana la impresionanta valoare de 1.835 mm – cu 28 mm mai mult decat la actualul Astra Station Wagon. ST a fost conceput si pentru tractari de remorci sau rulote. Astfel, Astra vine dotata cu sistemul electronic de asistenta la stabilizarea remorcii (TSA), care este activat atunci cand pe autovehicul se monteaza un carlig de remorcare aprobat de constructor. Aceasta functie sofisticata de siguranta utilizeaza sistemul standard de Control Electronic al Stabilitatii pentru a contracara orice instabilitate care poate surveni la tractarea unei remorci sau rulote.

Noul combi este disponibil cu noua motorizari, pe care probabil le cunoasteti deja de pe Astra hatchback si are un pre de pornire de 16.450 de euro cu TVA inclus.

 

Anunțuri
Standard

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s