EDITORIAL, Voyeuristic vorbind

Ganduri intre ani


E 30 decembrie… deja… si nici nu-mi vine sa cred… anul asta a trecut mult prea repede si simt ca nu l-as putea defini cumva – n-as putea lega de el un eveniment sau o mare reusita. Oare de ce? Sa fie oare soarta de vina, ma „pedepseste” divinitatea pentru ca am avut in buzunar doar 5 lei imprumutati? Hmm.. hai sa nu fim paranoici asa pe final de an…

E 30 decembrie si astazi am luat muuulte pietre in gura… am plecat, ca niste oameni care se respecta, la munte, undeva pe langa Petrosani, la capatul superbului defileu al Jiului… la Lupeni – mai sunt doar 9 km pana la partia de la Straja si abia astept sa o atac dimineata. N-am schiuri, n-am placa si nici talent, dar ma gandesc sa mai incerc ceva frumos si palpitant in incercarea de a-i da lui 2010 un sens… in 2009 a fost tiroliana si poate ca anul asta apartine betelor si claparilor. Ziceam de pietre… pai, astazi am trecut pe langa o groaza de locuri noi, am ajuns in Targu Jiu si-am vazut si Coloana Infinitului, am ajuns la Petrosani si-am vazut si niste locuri in care cica s-ar fi batut minerii… unde si cum nu stiu si nici nu-mi pot imagina ca niste sute de oameni s-au putut desfasura in voie pe drumul asta serpuit si tare ingust…

Revenind la traditionalul sfarsit de an, realizez inca o data ca 2010 a fost un an constant, dar nu sclipitor. Am cunoscut niste oameni minunati, in fruntea carora i-as pune pe Corina si pe Mihalis, am cunoscut o ea la care ma gandesc in clipele astea si imi doresc cu toata inima ca si ea sa fi fost aici… am primit un „sut” si-am mai capatat ceva incredere in ceea ce priveste pasiunea mea pentru moda – Zara si alte cateva branduri de imbracaminte si accesorii au preluat cateva look-uri d`ale mele pentru cataloagele lor realizate pe trendtation.com … am renuntat la munca si ma simt mult mai bine, ma simt liber si oarecum stapan pe mine si-am mai slabit, m-am apucat de sala si alerg de mama focului pe banda… Per total ma simt mai bine, mai voios si cred ca incep sa ma completez… sa descopar lucruri noi si-odata cu ele pe mine… Dar chiar si asa, in 2008 si 2009 mi-am marcat mai bine existenta: mi-am luat o masina, mi-am schimbat locul de munca, am incercat niste joburi noi… Poate ca sunt eu prea dur cu mine, nu?

Cred ca deja v-am rapit prea mult timp… urmeaza cateva zile de relaxare, la Lupeni si Straja, un revelion de pomina cu niste prieteni dragi si o revenire spectaculoasa in 2011… Va urez SARBATORI FERICITE in continuare si un 2011 minunat… sa auzim numai de bine…

Va pup,

Standard

Lasă un răspuns

