News

C4 – In Romania de la 14.949 euro


Noul C4 va fi lansat oficial pe 3 februarie si costa 14.949 euro – C4 VTi 95 CP Attraction


Iata ca Citroen s-a tinut de cuvant si ni-l aduce pe C4 la inceput de an, in speranta ca odata ce-l vom vedea/conduce/atinge ne vom petrece tot anul alegand chestii de bun gust, cu un design deosebit… sau cel putin asta as vrea eu sa cred. V-am povestit despre a doua generatie C4 in toamna anului trecut si am recunoscut ca oricat de fan Citroen as fi, noul model e tare ciudat. Nu mi-am schimbat parerea, dar mi-am zis ca e randul meu sa-l inteleg pe Citroen dupa ce el a facut-o si mi l-a dat pe C4 Coupe, acum multi ani.

Noul C4 e un fel de Seria 5, in sensul in care modelele noi ar putea fi cu usurinta date cu o generatie in urma, iar predecesoarele lor aduse in prezent. Daca n-ati inteles ce-am vrut sa zic… C4II se poate aseza foarte bine intre Xsara si C4I, caci e mai clasic si mai putin surprinzator decat cel pe care il inlocuieste. Nu vi se pare ca si Seria 5, cea noua, e mai clasica decat cea veche? Mi se pare ca C4 s-a Golf-it putin… Avem in fata o masina usor „clasificata”, un design ce prefera o forma generala clasica, scoasa in evidenta de cateva accente foarte moderne, artistice. C4 nu se mai vrea masina tanara si sprintena, ci un autoturism cizelat, serios. Daca in trecut am vazut foarte multe C4 Coupe pe mainile unor tineri, de pana in 25 de ani, noul C4 a crescut odata cu ei si ii intimpina in pragul a 30 de ani cu modificari structurale si comportamentale vizibile, adaptate gusturilor schimbate ale clientilor. Avem acum mai mult spatiu interior, o forma mult mai practica (are cel mai mare portbagaj din clasa, 408 litri), un design interior ceva mai serios si o ergonomie imbunatatita. C4 a facut un pas inainte inspre C5… si asta e de laudat… Imi place mult partea din fata, e mult mai impunatoare, mai musculoasa, dar in acelasi timp are o armonie interesanta. Ce nu-mi place? Spatele! Nu e la fel de armonios precum partea din fata si nu are nimic wow… imi da impresia ca designerii si-au petrecut prea mult timp schitand fata si lateralele, iar spatele l-au facut in dimineata  predarii proiectului.

Spre deosebire de predecesorul sau, noul C4 are o latura eco mult mai dezvoltata. Este construit din materiale reciclabile in proportie de 15%, un record in grupul PSA, vine dotat cu un sistem microhibrid e-HDi si, conform constructorului, este singura masina din segment cu reglaj lombar atat pentru sofer, cat si pentru pasager, cu functie de masaj inclusa (am testat-o pe C5 si merita fiecare banut).

Citroen Romania va comercializa noul C4 in trei variante de echipare  (Attraction, Seduction si Exclusive) si sase motorizari (benzina – VTi 95, VTi 120 si THP 150; diesel – HDi 90, HDi 110, HDi 150 CP si e-HDi 110).

Iata si lista de preturi:

VTi 95 Attraction – 14.949 euro

VTi 120 Seduction – 17.150 euro

THP 150 Exclusive – 21.050 euro

HDi 90 Attraction – 17.000 euro

HDi 110 Seduction – 19.200 euro

e-HDi 110 Seduction – 20.300 euro

HDi 110 Exclusive – 21.100 euro

e-HDi 110 Exclusive – 22.200 euro

HDi 150 Exclusive – 23.100 euro

Mai multe detalii despre C4 si, probabil un test drive, in curand… intre timp pagina Citroen Romania va sta la dispozitie cu date suplimentare.

Foto: Andrei Tobosaru

Standard

Un gând despre „C4 – In Romania de la 14.949 euro

  1. Radu Stanea zice:

    Ca posesor de C4 coupe… zic din start ca varianta 4 (5) usi nu mi-a placut niciodata.

    Imi mentin parerea si la C4 2…chiar daca imi place ca au ascuns in sfarsit ecranul ce indica viteza si il feresc de ochii indiscreti ai bunicii care intreba: „Maica, da’… ce e cifrele alea mari acolo pe mijloc?”, iar tu nu apuci sa spui celorlalti pasageri sa taca din gura…:))

    Din pacate C4 2 nu va fi disponibil in 2 (3) usi…asa ca sper ca noul DS4 sa spele rusinea si sa fie un urmas demn al lui C4 1 coupe :o)

Lasă un răspuns

