Design&Fashion

Scaunul, man`s best friend


M-am trezit intr-o dimineata si m-am uitat in jur… am realizat ca as fi mort fara scaunul din dormitor… De ce? Pai tot universul meu sta pe „umerii” acestei piese de mobilier construite din fier si plastic. Acolo imi arunc hainele, esarfele, uneori chiar si telefoanele sau ochelarii… geaca ii sade pe spatar si, de sub ea, imi „pica” neglijent gentile…

In numele lui, al scaunului meu lila, am realizat si un shooting. Se intampla cu ajutorul prietenilor mei, Bogdan Tutuneanu, domnu` fotograf, si Spazio Studio, cei care au venit cu scaunele in peisaj, in numarul 3 al revistei Max – pictorialul care mi-a facut prima pereche de Conversi vedeta…

Foto: Bogdan Tutuneanu

Stilist: Radu Borcea

Parteneri: Famous Brands, Mihaela Glavan, BMW Romania, Addidas, clockwise.ro, Police, Fashion Victim, Cellini

Standard

Lasă un răspuns

