News, Voyeuristic vorbind

10 chestii care ma dezgusta


Rasfoiesc reviste, site-uri, bloguri si vorbesc cu multa lume… si la in fiecare sursa gasesc un 10… un top, o insiruire, o intrebare menita sa scoata la iveala inca o bucatica a noastra: top 10 piese de ascultat, 10 chestii esentiale, 10 look-uri pentru toamna, unde te vezi peste zece ani… De ce oare nimeni nu s-a gandit sa alcatuiasca un altfel de top? In numele lor, celor obsedati de topuri si liste, iata zece chestii care ma enerveaza/dezgusta/deprima. Ordinea este irelevanta…

10. Ideea ca acolo undeva, in lumea larga, cineva total dezinteresat ocupa jobul visurilor mele…

9. Ideea ca exista posibilitatea ca maine sa nu ma mai trezesc sau ca poimaine sa ma calce o masina…

8. Ca uneori nu am coaiele suficient de mari incat sa-mi spun parerea sau sa fac ceea ce mi-am propus…

7. Ideea ca un coate goale nu se va uita peste CV-ul meu doar pentru ca nu mai muncesc de ceva vreme si sigur e din cauza ca nu am fost eficient sau nu mi-am facut treaba ca lumea – nu am renuntat eu la job fiindca vroiam, ci am fost dat afara din lipsa de eficienta pe timp de criza. NU, BOILOR, OAMENII MAI SI RENUNTA PENTRU CA VOR!!!!!!!!!

6. Ideea ca pila e cea mai buna carte pe care o poti juca, indiferent de pregatire sau experienta…

5. Ideea ca oamenii te iau de prost doar pentru ca le zambesti frumos si vrei sa eviti conflicte ce ar duce la consum inutil de timp si resurse…

4. Oamenii care nu au bunul simt sau inspiratia de a te barfi dupa ce-ai iesit din camera/ Oamenii care nu au altceva mai bun de facut decat sa te analizeze si sa comenteze inainte de a se uita in oglinda…

3. Oamenii care insala…

2. Faptul ca uneori nu am o parere…

1. Corporatistii

In schimb, imi iubesc mama, sunt indragostit si de vreo doua zile imi tot fac curaj sa o intreb daca nu vrea sa fie iubita mea, am reusit sa demontez un sifonier, inca imi doresc un Seria 1, iarasi m-am tuns Mohawk, iar anul asta mi-am propus sa fie cel mai bun de pana acum… Si ca sa fac lucrurile interesante, LEAPSA EVERYONE… 10 lucruri care ma dezgusta/enerveaza/deprima, incepand cu Alexandra, Mihaela, Sorin siii Gabi… (de care mi s-a facut dor din nou, avand in vedere ca nu am mai vazut-o de doua luni…)

Standard

Un gând despre „10 chestii care ma dezgusta

  1. Pingback: 10 lucruri care mă dezgustă | Sorin Grumazescu

Lasă un răspuns

