News

2013 aduce un nou Range Rover


Lucrurile se aseaza din ce in ce mai bine pentru Land Rover. Britanicii tocmai au anuntat ca, pentru prima data in 50 de ani, cam de la infiintare, fabrica LR din Halewood va functiona non-stop, adica 24 de ore din 24, pentru a acoperi cererea crescanda a micului Evoque. Introdus in 2011, Evoque s-a vandut pana astazi in peste 80,000 de exemplare peste tot in lume. Iar acesta nu este singurul motiv de bucurie… Dupa zece ani de existenta pe piata, nava amiral a companiei isi schimba total infatisarea. Iata primele imagini cu viitorul Range Rover.

Nu am avut o reactie tocmai placuta cand l-am vazut intaia oara, dar uitandu-ma la el parca parca incep sa-l apreciez. Poate si pentru ca sunt fan al primului model, lansat in 1970, si, din punctul meu de vedere, asemanarile intre prima si a patra generatie Range Rover se opresc la infatisarea generala a caroseriei – acoperis inalt, capota orizontala, stopuri subtiri etc. Asadar, nu mi-a placut si-am si postat pe facebook asta, dar uitandu-ma acum parca as putea trece peste faptul ca botul nu inspira nimic, decat un aer desuet de Land Rover Defender, iar jantele de aliaj nu sunt altceva decat o varianta bine umflata cu pompa a ceea ce gasim pe echiparile pretentioase de Evoque. Spuneam ca as putea trece… as putea… de ce? Pentru ca Range-ul a ramas o masina impozanta, pe care o privesti cu jind si admiratie. Range Rover a ramas o masina pe care ti-o doresti pur si simplu… Nu pentru ca ar fi cea mai frumoasa si nici pentru ca ar putea sa rezolve probleme matematice complexe… Designul simplu, evoca subtil modelul din 1970 si pune accent pe faptul ca sub muntele de aluminiu si otel se ascunde unul dintre cele mai destepte sisteme de tractiune integrala din lume… asta si un univers interior dominat de eleganta si calitate… Stiu, textul asta ar putea fi folosit in campaniile de PR ale masinii foarte bine… dar e scris din suflet.

Poate ca v-am indus in eroare… Am inceput prin a va povesti ca nu-mi place, dar am terminat prin a o marketa… Se poate ca viitorul Range Rover sa fie genul de masina buy it or break it sau s-ar putea ca realitatea sa arate mult mai bine decat vedem in doua imagini…

Standard

Un gând despre „2013 aduce un nou Range Rover

Lasă un răspuns

