News

Parcarea de la Mall Vitan


 sau cum sa pierzi o jumatate de ora in plus la ei

Aseara am fost convocat la un cico in oras de prietena mea Mihaela. Asa am ajuns la Mall Vitan in parcare. De cand nu am mai facut act de prezenta pe la ei, lucrurile s-au mai schimbat. In primul rand, parcarea e mai nou cu plata si e pazita de BGS, ca nu cumva sa sari cu masina in spate peste gard sau sa intri cu o masina invizibila. Apesi botonu` la bariera, iese cartonasu` si pana stai si admiri lumina rosie a barierei afli ca mai nou ai o ora gratis de parcare si restu se plateste cu 1 leu jumatatea de ora. Buuun…super! Ca niciodata, nu m-am stresat si am intrat direct in parcarea inchisa, la primul nivel, unde am gasit si loc. Am stat vreo 2 ore si ceva in Mall, iar la iesire m-am urcat in masina si dand sa plec m-am trezit in fata barierei cu cost suplimentar, exact ca la mobil. Ce-i de facut? Pai, la bariera nu poti plati…da cu spatele si intoarce-te, in procesul asta angrenand si cele alte 4 masini pe care le ai in spate si ale caror soferi si-au bagat si si-au scos tot ce se putea din tine si masina ta de cacat. Zis si facut…deranjez patru masini, ma intorc si tre` sa caut iarasi loc de parcare, pentru ca aparatul care iti cere banii pe parcare se afla in holul Mall-ului, in doar dublu exemplar. Intra iar in parcarea supraterana, coboara in holul Mall-ului si stai la coada, unde si altii ca tine, exact, cei care s-au dus pana la bariera si s-au intors, injura de mama focului. Timpul pierdut cu aceasta operatiune?! Inca o jumatate de ora?! Deci inca o jumatate de ora in buzunarul lor! Si, pe langa asta, 1 ora?! Hai frate!!! In strainatate, in Italia de exemplu, marile parcari ale magazinelor de gen, aveau perioada de gratie 3 ore, nu 1 singura…sau cel putin alea in care am fost eu. Partea proasta este ca acele doua aparate sunt singurele pe care le-am vazut…deci dupa ce ca stai la coada pentru locul de parcare, mai stai la coada si pentru a-ti plati locul…Well, no harm done, am platit cei 3 lei si data viitoare voi sti ce am de facut…

Standard

Un gând despre „Parcarea de la Mall Vitan

  1. Despre asta a vorbit si Badea ( sau, mai bine zis, s-a revoltat) in emisiunea lui acum vreo doua saptamani. Acelasi lucru l-am patit si eu cand am fost la film…Dar na, asa te inveti 😛
    PS: pe mine de ce nu m-ai chemat la cico? 😦 ( stiu ca eram la munca, dar na, intentia conta 😛 )

Lasă un comentariu