News

Max 5… U2 Style


A mai trecut o luna si odata cu ea a venit un nou numar din Max, numarul 5 ca sa fim mai precisi. Asta e primul cover international si, believe it or not, U2 rocks the boat this issue. Despre asta nu prea vreau sa va povestesc pentru ca nu vreau sa fiu party pooper, insa pot sa va mai zic una alta de prin revista…

Cine rasfoieste cu atentie Max-ul, va gasi la pagina 57 subliniate urmatoarele cuvinte: renumit, temut, de origine DAN LECCA 4/29/09romana. Nu este vorba despre Dracula, ci despre Dan Lecca, cel mai tare fotograf de fashion din lume. De 27 de ani lucreaza in domeniu si a colaborat cu McQueen, Gucci, Harper`s Bazaar si Vogue (deci chiar e tare, daca Femeia Dragon ii solicita serviciile – some say ca Dan Lecca e atat de prieten cu Anna incat he calls the shots). A stat de vorba cu Oana, iar rezultatul se vede in cele sase pagini de material.

Sunt mandru de numarul asta pentru ca este primul in care am „orchestrat” un shooting in deplasare cu oameni si fotograf, recuzita and shit. Fotograf a fost Dragos Savu si a facut mega treaba, a comunicat foarte bine cu modelele si le-a pus in fel si chip numa` sa iasa bine treaba. Ca sa vin in sprijinul afirmatiei, atasez si cateva poze din making of. Da, daca va uitati bine in poze o veti recunoaste pe sor`mea, Alexandra care, pe langa blogarita si redactor la Antena 2, s-a transformat in fotomodel… Arata bine zic, nu?! Iar baiatul… pe baiat il cheama Bogdan Marcu si e actor, model si un super baiat! Pe langa ei se invarte si un MINI, de fapt viceversa. Ei bine, MINI-ul face parte din recuzita si ii apartine Malinei Dragu, PR Automobile Bavaria Group. Multumim AutomobileIMG_3459 Bavaria!!!:)) Ne-am distrat foarte bine in MINI si la mare… Am plecat dimineata, adica la 12:00 si ne-am intors 12 ore mai tarziu, timp in care Alexandra era sa cada in mare, fusta i s-a ridicat in cap pe faleza din Constanta (in fata cazinoului), iar Dragos a stat cu genunchii la gat pe bancheta din spate a masinii. Bogdan n-a mancat mai nimic, silueta o cere, iar eu ma rugam la D-zeu sa ajung mai repede acasa ca muream de somn. Una peste alta, am intrat cu picioarele in mare si ne-am super distrat… Vestimentatia a fost asigurata de Famous Brands din Plaza Romania… Din sutingul asta nu am ramas cu nimic, insa Bogdan a purtat tot timpul perechile mele de ochelari Deese si Audi…

Un alt suting pe care merita sa aruncati un ochi e cel pus in scena de Bogdan Tutuneanu: placeri vinovate. I-am dus lui Bogdan cateva haine si accesorii (de la Alexandru Ciucu, Raionul 6, Sony, O`Neill, Mihaela Glavan), iar el worked his magic! Multumesc, Bogdan! 😀 Nici de aici n-am ramas cu nimic, in sensul in care am o concesie: la fiecare suting sa-mi cumpar ceva pe post de amintire… ba nu, am… patru insigne Fred Perry de la Raionul 6 😛

spreadterasa

Masinile lunii au peste 200 de cai si sunt Ford Focus RS, Mazda 3 MPS si VW Golf GTI… mai multe cititi in revista…

Anda AdamVedeta cu care m-am plimbat pe bicla luna asta a fost Anda Adam… Foarte tare Anda, mi-a placut de ea… De cand cu albumul Confidential mi-am dorit sa o cunosc si iata ca s-a intamplat. Ne-am plimbat putin cu bicicleta si cu catelul Mercy, pe care l-a primit cadou de la Victor, si am apucat sa vorbim despre de toate. Chiar daca informatiile nu apar in revista in totalitate, e bine sa aruncati un ochi si peste Anda pentru ca merita… Iar daca va intereseaza bicla din poze, ea este creatia celor de la Pimp Garage (USA), se cheama Hornet si este importata de Rulez… Foto: Dragos Savu

Pe langa astea, Max a mai stat de vorba cu Artanu si iti propune Singapore ca urmatoarea destinatie de vacanta…

Standard

5 gânduri despre „Max 5… U2 Style

Lasă un comentariu